Garanti
BEGRÄNSAD GARANTI QuattroLifts produktsortiment och associerade komponenter (refereras som “Produkten”) är noggrant byggda, grundligt inspekterade vid olika stadier av produktionen, och individuellt testade. De är garanterade att vara felfria i utförande och material i ett år från inköpsdatumet. Om ett problem uppstår under garantiperioden, måste hela produkten och/eller komponenten returneras till QuattroLifts Distributör (till kundens bekostnad) som angivet nedan, i punkt 4. Om inspektion visar att problemet uppstått på grund av utförande eller material, kommer produkten att repareras eller ersättas kostnadsfritt och returneras på QuattroLifts bekostnad.
- GARANTI KOMMER BARA GÄLLA OM:
- 1: Produkten används i strikt överensstämmelse med “Quattrolifts Användning, Säkerhet och Underhåll Instruktioner”.
- 2: Produkten underhålls och bibehålls som rekommenderat i “Quattrolifts Användning, Säkerhet och Underhåll Instruktioner” och de korrekta serviceprotokollen bibehålls.
- GARANTI GÄLLER INTE NÄR:
- 1: Reparationer krävs på grund av onormalt slitage.
- 2: Produkten har blivit missbrukad, felaktigt använd eller vanvårdad.
- 3: Ändringar har gjorts på Produkten.
- GARANTIN TÄCKER INTE:
- 1: Vakuumkoppar och kablar.
- 2: Fel orsakade av modifikationer gjorda på Produkten utan skrivet samtycke från QuattroLifts.
- 3: Batterier.
Ett problem som inte täcks av garantin (se föremål 2 och 3) kommer att korrigeras automatiskt, såvida inte kunden inkluderar en skriven begäran av kostnader innan reparation. I annat fall tar kunden allt ansvar för reparationskostnader och samtycker till att motta den reparerade Produkten under en “avgift-för-service” förutsättning.
- FÖR ATT FÅ GARANTISERVICE:
- Ring din Distributör och meddela dem om felet.
- Vid returnering av produkter vänligen inkludera ditt namn, adress och telefonnummer.
- Ange GARANTI RETURNERING och Skicka produkten – DIREKT TILL DIN DISTRIBUTÖR